דף ראשי מאמרים "לא תאמינו מה הבוידם שלכם מחביא" – האוצרות שלא ידעתם עליהם, הפתרון – בית מכירות פומביות

"לא תאמינו מה הבוידם שלכם מחביא" – האוצרות שלא ידעתם עליהם, הפתרון – בית מכירות פומביות

לא תאמינו כמה שווה מתקן לאופניים ישן שזרוק לכם בחצר או אותה תמונה עתיקה שתלוייה על הקיר. רבים מהפריטים שבעיניכם אינם שווים פרוטה יכולים בקלות להפוך למוצר, איך? על ידי הצעתם למכירה. בית מכירות פומביות הינו מקום אידיאלי לממש את פריטי האספנות שלכם, תמונות, בולים ומטבעות. יש לא מעט "ציידי אוצרות" העוברים מבית לבית ומאפשרים לכם לממש את הפריטים שברשותכם וממש להפוך אותם לכסף. מה מוכרים? מי מוכר? מי קונה? על כך ועוד בהמשך הכתבה, אך רגע לפני ישנו סיפור עם המספר על אותו עובד אדמה שחיפש את האושר. הוא ניסה את מזלו במכירת ירקות מהשדה שלו, ניסה למכור ציוד חקלאי, ניסה למכור אין ספור פריטים ודברים שונים ומשונים אך בכל פעם לצערו הרב נחל אכזבה וכישלון. עם השנים אותו חקלאי הגיע כמעט לפת לחם והחליט למכור כפתרון אחרון בהחלט את 3 העצים שיש לו בחצר האחורית, אותם 3 עצי פקאן בני כ 200 שנהשהיו שם מאז ומתמיד, הם היו כבר שרכש את חלקת האדמה ובעמל רב הקים את ביתו סמוך להם. בכוחות אחרונים עקר את העץ הראשון משורשיו ובעת שחתך ופרס אותו לצורכי מכירה הבחין במשהו נוצץ בשורשיו, החקלאי התקרב, נקה את העפר ולמרבה הפתעתו גילה 2 אבני יהלום גדולים ומיוחדים. מפה לשם מסתבר כי העצים נשתלו על ידי שודדים לפני 200 שנה שהחביאו תחתם יהלומים, 50 יהלומים מצא החקלאי הזקן והעייף תחת שורשי העצים בחלקה האחורית של ביתו. מוסר השכל: תמיד, אבל תמיד חשוב לבדוק קודם את החצר האחורית שלנו כי יתכן שיהיו בה אוצרות. 

 

בית מכירות פומביות, פתרון אמיתי למימוש אוצרות

מי לא מכיר את הקריאות מכל עבר בזמן מכירה פומבית? בית מכירות פומביות מאפשר לנו מצד אחד למכור את הדברים שלנו ומצד שני לקנות דברים שנמכרים למרבה במחיר. המושג בית מכירות פומביות קיים מימים ימימה עוד בימי קדם היו מוציאים בעלי בתים החוצה את כל החפצים שאין להם בהם יותר שימש ומוכרים אותם למרבה במחיר, מעין מכירת חצר. אולם כיום בית מכירות פומביות הינו מקום הרבה יותר ממוסד ומסודר מאשר מכירת חצר. בזכות בתי מכירות פומביות תוכלו להבטיח לעצמכם אמינות ואיכות של המוצרים שאתם עומדים לרכות, חלק נכבד מתפקידו של בית מכירות פומביות הוא לוודא את אמיתות ומקוריות הפריטים. יתרה מכך בזכות הערכת מחיר מקצועית ואמינה תבטיחו לעצמכם שווי אמיתי לפריטים שלכם וגם מקוריות. 

 

היום קל יותר מתמיד למכור בזכות בית מכירות פומביות

להבדיל מימים עברו היום תהליך מכירה פומבית מתבצע בקלות רבה. בזכות בית מכירות פומביות מקוון תוכלו להביט בפריטים, להנות מהיצע גדול הרבה יותר תוך כדי בחינת הפריטים בנוחות שאתם יושבים מול המחשב ולהציע מחיר לכל פריט. ללא ספק היתרון הבולט של בית מכירות פומביות מקוון הוא הנוחות המושלמת של בחירה וצפייה בפריטים השונים. מה גם שיש לכם "גב" ששומר עליכם מפני הונאה מהווה סיבה טובה עוד יותר.