דף ראשי מאמרים למה לבחור במכירה פומבית

למה לבחור במכירה פומבית

לכולנו יש הרבה דברים ישנים ששוכבים לנו בחצר או במחסן. מה אם אני אגיד לכם שהדברים האלה שווים כסף, והרבה? לא תאמינו גם אם אספר לכם כמה שווה המריצה הישנה של סבא שלכם או תמונה על הקיר שנמצאת שם מאז קום המדינה. הרבה מאוד דברים שבמבט ראשון יכולים להיראות חסרי ערך לגמרי יכולים להפוך לאוצר של ממש למישהו אחר והאדם היחיד שמרוויח מזה הוא אתם. אבל איך נעשה את זה? בעזרת הצעה שלהם למכירה. והיכן נעשה את זה? לשם כך קיים מקום בשם בית מכירות פומביות. בית מכירות פומביות הוא מקום שבו מסתובבים כל מיני סוגי אנשים שבניהם אנשים שרק מחפשים דברים "שווים" להשקיע בהם את הכסף שלהם. זה יכול להיות בין בולי דואר נדירים מהאוסף שלכם שהייתם קטנים או מטבעות נדירים או אפילו תמונות שאין לאף אחד. אבל איך נדע מי קונה? מי מוכר? בכמה למכור? כל זה יהיה בהמשך. אבל רגע לפני שממשיכים, אני אספר לכם סיפור קצר. לפני הרבה שנים היה חקלאי פשוט שעבד קשה כל ימות השנה, בגשם ובשלג, והכל רק כדי לעבוד את האדמה ולגדל את הפירות והירקות שהוא תכנן למכור. בסופו של דבר, החליט החקלאי ללכת לנסות את מזלו ולמכור את התבואה שלו, אך ללא הצלחה. יום אחר יום הוא עמד וניסה למכור כדי להרוויח כמה שקלים אך ללא הצלחה. בתקווה אחרונה החליט לעקור את שלושת העצים השתולים בחצר האחורית שלו על מנת לנסות ולמכור אותם ולמרבה הפתעתו ברגע שעקר את העץ הראשון הבחין במשהו נוצץ באדמה. הוא חפר ומצא שתי אבני יהלום גדולות ומרשימות. מסתבר שלפני 300 שנה העץ הזה נשתל על ידי שודדים שניסו להחביא את השלל שגנבו ושתלו עץ מעליו. אך מה הנקודה של הסיפור הזה? לעולם לא לאבד תקווה כי לפעמים האוצר האמיתי נמצא בחצר האחורית שלכם.

איך לממש את הפוטנציאל המלא של מכירה פומבית

במידה והחלטתם כי אתם רוצים למכור את אחד מחפציכם בתהליך מכירה פומבית בבית מכירות פומביות, עליכם לדעת כמה דברים. כולנו מכירים מהסדרות ומהסרטים את הסצנה שבה כל אחד צועק מחיר ומי שמציע את המחיר הגבוה ביותר מנצח. אז האמת היא שהמקום בו קורות מכירות אלה הוא בית מכירות פומביות, שבו ניתן גם למכור את דבריכם וגם לקנות דברים שאולי יעניינו אתכם. המושג של בית מכירות קיים עוד מלפני הרבה  שנים, גם אם לא במתכונת שהוא היום. לדוגמה, אנשים היו מוציאים הרבה מחפציהם ומציעים אותם למכירה, ומי שמציע את המחיר הגבוה ביותר זוכה בו.

מכירה פומבית היא דרך קלה במיוחד למכור דברים

השינוי העיקרי בשנים האחרונות בנושא של מכירה פומבית הוא הקלות שבה מתבצעת מכירה פומבית. בעזרת בית מכירות מקוון הקלות שבה תוכלו לעיין בפריטים של אנשים אחרים ולקנות או למכור דברים היא גבוהה מאוד. אתם יכולים להציע פריטים למכירה או לקנות בעצמכם דרך המחשב בבית. העובדה שמכירות אלו מתבצעות בתוך מקום מסודר גורם להונאות להיות דבר נדיר ביותר.