יום שלישי | ט' אדר ב' התשפ"ד

פריטי אספנות למכירה

אנחנו הכתובת שלכם עבור פריטי אספנות למכירה

לא תאמינו אבל גם הבולים שלכם הם פריטי אספנות למכירה

פריטי אספנות למכירה, אוצרות בהישג כף היד

בתקופה האחרונה יותר מתמיד פריטי אספנות למכירה הפכו להיות פופולארים. רבים מוצאים בבית שלהם או של בני משפחתם "אוצרות" שכלל לא חשבו עליהם ככאלה. כך למשל אלבום בולים מאובק יכול להיות שווה ערך, או תמונה ישנה שחתומה על ידי אומן עבר.

כל הנושא של פריטי אספנות אינו רק ענייניהם של אספנים פרטיים אלא הם הפכו להיות מושא התרבות הכולל אין ספור פריטים שונים המסווגים ומקוטלגים בהתאם לקטגוריות מגוונות.

רבים מעדיפים לשמור לעצמם את האוצרות אולם לא מעט מעדיפים להציע פריטי אספנות למכירה למרבה במחיר, כלומר במכירה פומבית.

77

    ו

    לא ממהרים למכור פריטי אספנות למכירה

    כפי שאנו רואים הרבה אוצרים ואוספים את אותם פריטי אספנות, ולא בהכרח מציאים את אותם פרטי אספנות למכירה. הסיבה היא שלהיות בעל אוסף כזה או אחר הפך להיות טרנד סוחף. 

    יחד עם זאת אם ברשוכם אוסף יחודי תוכלו לבצע עבורו הערכת מחיר על ידי מקצוענים מביני עניין ואף להציע את אותם פריטי אספנות למכירה בפלטפורמת מכירות פומביות.

    חשוב להקפיד על אוטנטיות והערכת מחיר מקצועית על מנת לקבל את מה שבאמת מגיע לכם ולא להיקלע למצב בוא אתם "מפסידים".

    הכתובת שלכם עבור פריטי אספנות למכירה

    מצאתם אוסף תקליטים ישן? או אולי סט קפה עתיק? אל תמהרו למכור לפני שקיבלת הערכת מחיר מקצועית. אנחנו בפנטגון פומביות נבצע עבורכם הערכת מחיר אמיתית ומקצועית על מנת שתוכלו באמת לממש את הערך לך האוספים שלכם מבלי שתרגישו נבגדים או מופסדים.

    אם יש לכם בבית שלכם או של קרוב או מכר פריטי אספנות למכירה כגון: מערכות אוכל, קריסטלים, מטבעות עתיקים, שטרות כסף, אלבומי בולים, פריטי לבוש, הקלטות עתיקות, מסמכים, קטעי עיתונות או כל דבר שלדעתם שווה משהו, פנו אלינו ללא היסוס ונשמח לתת לכם הערכה שוות ערך אמיתית.

    2