דף ראשי מאמרים יש לכם פריט עבור מכירות פומביות של פריטי אספנות? כדאי שתקראו הלאה

יש לכם פריט עבור מכירות פומביות של פריטי אספנות? כדאי שתקראו הלאה

פעמים רבות אנו שומעים על מכירות פומביות, בין אם בסרט, בשיח ברשת או אפילו אחת שמתבצעת בפועל. מכירות פומביות של פריטי אספנות זהו תהליך שבו יש מוכר וקונה, למעשה יש יותר מקונה אחד על כל פריט ולכן מכירות פומביות של פריטי אספנות מתבצעות בדומה לסוג של תחרות מכירות, כאשר המנצח הוא זה שקנה במחיר הגבוהה ביותר.

מטבע עתיק
מטבע עתיק

פעמים רבות אנו שומעים על מכירות פומביות, בין אם בסרט, בשיח ברשת או אפילו אחת שמתבצעת בפועל. מכירות פומביות של פריטי אספנות זהו תהליך שבו יש מוכר וקונה, למעשה יש יותר מקונה אחד על כל פריט ולכן מכירות פומביות של פריטי אספנות מתבצעות בדומה לסוג של תחרות מכירות, כאשר המנצח הוא זה שקנה במחיר הגבוהה ביותר. לרוב המכירות מתבצעות לפי נושאים וקריטריונים כגון מכירות פומביות של פריטי אספנות. הפריט עובר בדיקה ותמחור על ידי מומחים או על ידי בית המכירות ואז מתבצעת המכירה בפועל. תהליך המכירה יחסית דיי פשוט, נסביר עליו בהמשך.

 תהליך ההתנהלות של מכירות פומביות של פריטי אספנות ובכלל

יש לא מעט דרכים בהם נוכל למכור פריטים כאלו ואחרים אך ההמלצה הגורפת היא למכור דרך בית מכירות פוביות, ואף את הרכישה מומלץ לעשות דרך מקום מסודר ומוכר. למה אתם שואלים? מכיוון שמכירות פומביות של פריטי אספנות יכולה להיות מקצועית רק אם הפריטים עברו בדיקה מקצועית ותמחור, כך מצד המוכר יש הבטחה שהמחיר יהיה אמיתי ולא נמוך מדי או גבוהה מידי, ומצד הקונה מובטחת לו מקוריות המכירה, שזו בעצם מעין הגנה מפני מעשי מרמה והונאה. הליך מכירה פומבית יכול להתנהל ב 2 אופנים עיקריים:

מכירות פומביות של פריטי אספנות פרונטלית – בדרך זו המכירה מתבצעת באולם בו מוצגים הפריטים, הקונים הפוטנציאליים יושבים והכרוז שהוא מנהל המכירה מכריז על פריט ומחיל להציע מחיר, בכל פעם המחיר עולה עד אשר הכרוז מכריז 3 קריאות שבסופם המציע הגבוהה ביותר זוכה ברכישת הפריט.

מכירות פומביות של פריטי אספנות וירטואלית – זו למעשה מכירה אשר מתבצע אונליין כלומר דרך האינטרנט, הפריטים מוצגים באתר בית המכירות והקונים מגישים הצעות, מועד סגירת המכירה הוא זה שיקבע מי הזוכה, הכוונה שיש להגיש הצעות מקסימום עד לרגע סגירת המכירה.

הבהרות בנוגע למכירות פומביות של פריטי אספנות

תהליך המכירה כוללה כמה מונחים וכללים שחשוב להכיר, ראשית אתם מבינים שיש עמלות ההבדל ממכירה רגילה של מוצר בחנות הוא שבמכירה פומבית מעורבים מוכר שהוא בית מכירות פומביות וקונה אשר רוכש דרך בית המכירות.

חשוב לציין כי התיווך של בית המכירות הוא זה שמבטיח ל 2 הצדדים כי המכירה איכותית, אותנטית ובמחיר נכון ולא מופקע למעלה או למטה.

התיווך עולה כסף, כלומר מכירות פומביות של פריטי אספנות כוללת את העמלה שמקבל בית המכירות מהמוכר ומהקונה ( הקונה לרוב נרשם לבית המכירות על מנת שיוכל לרכוש דרכו, הרישום עולה כסף.