דף ראשי מאמרים פסח חג המכירות הפומביות

פסח חג המכירות הפומביות

אולי הכותרת לא מדויקת מכיוון שלא בהכרח פסח הוא חג של מכירות פומביות אך ללא ספק בפסח תהליך הניקיון וריקון המגירות יכול להניב ללא ספק פריטים ייחודיים שבמחשבה ראשונה הייתם משליכים לפח מבלי להביט לעברם שוב. תארו לכן שעון ישן שכבר לא עובד או שטרות כסף ישנים או כל דבר אחר שלאחר בדיקה היו מקבלים ערך כספי כזה או אחר. לא תאמינו כמה אוצרות מתחבאים דווקא אצלכם. ואם אפשר להרוויח עליהם כמה שקלים, לא תעשו זאת? לא אחת ניקיון יסודי במחסן או בבוידעם (מחסן עילי שהיה נפוץ בבתי מגורים בשנות החמישים – 60 ) יכולים להפוך את הקערה על פיה וזאת על ידי גילוי ממצאים עתיקים ופריטים בעלי ערכים שכמעט ואי אפשר לתמחר אותם. בקיצור יש לא מעט אוצרות שנמצאים ממש מתחת לאף שלנו ובדרך כלל אנחנו לא יודעים עליהם כלל. מה עושים עם המציאות הללו? תוכלו לשמור אותם אצלכם, תוכלו לתת אותם במתנה אבל אם תרצו לממש אותם מבחינת כסף ההמלצה היא לפנות לבית מכירות בו תוכלו לבצע מכירה פומבית לפריטים שלכם, למה בית מכירות? כי הסיכוי להצלחת מכירה פומבית גבוה בהרב ממכירה פרונטלית רגילה מה גם שמכירה פומבית תניב לכם שווי ערך נכון ואמיתי יותר לפריטים שלכם.

 

רוצים לממש פריטי אספנות? עשו מכירה פומבית!

מצאתם דברים מעניינים בניקיון של פסח? החלטתם שאתם רוצים למכור אותם? חשוב להבין מה המשמעות של האופציות העומדות לרשותכם, הראשונה היא לא למכור כלות ולשמור על הפריטים, כמובן אחרי שבדקתם אם בכלל יש לם ערך, האפשרות השנייה היא לנסות למכור אותם בעצמכם ויש לא מעט דרכים כמו אינטרנט, מודעות בעיתונים ועוד, האפשרות השלישית והמומלצת יותר היא מכירה פומבית. ביצוע מכירה פומבית היא בעלת יתרון גדול מול כל שיטת מכירה אחרת מהסיבה הפשוטה שמכירה רגילה יכולה להיות לא איכותית מבחינת המחיר כי לא בטוח שהמחיר שתקבלו משקף באמת את פריט שלכם, מבחינת האמינות  מכיוון שמכירה פרטית לא תמיד מצטיירת כאמינה במיוחד ובנוסף אתם ללא ספק חשופים לנוכלים (שלא חסר מהם). לעומת זאת כאשר אתם מוכרים דרך בית מכירות פומביות המכירה הופכת להיות איכותית ואמינה יותר מכמה סיבות:

פריט – הפריט הנמכר ב מכירה פומבית יהיה בדרך כלל תחת בקרה ומעקב של בית המכירות, הכוונה היא שלא כל אחד יכול למכור כמו שלא כל אחד יכול לקנות והאמינות גבוהה בהרבה.

תמחור – יש פריטים שאולי תחשבו שיש להם ערך גבוה,אך בעצם הערך שלהם נמוך ממה שחשבתם ויש פריטים שהערך שלהם באמת גבוה ואתם בכלל לא מודעים לכך, לכן מכירה פומבית מאפשרת הערכת מחיר מדויקת ונכונה.

מכירה – מכירה פומבית שונה ממכירה רגילה, היא ללא ספק אורכת זמן רב יותר כי יש תחרות בין הצעות המחיר, המחיר הגבוה ביותר זוכה, כך אתם ממקסמים את הרווח שלכם על הפריטים הנמכרים.

תשלום – אבטחת התשלום גבוהה יותר בזכות מכירה פומבית מכיוון שבית המכירות מהווה מעין רשת ביטחון למכירה, זה עוזר למנוע או לפחות להקטין את הסיכוי להונאה.

 

לסיכום מכירה פומבית

ללא ספק מכירה פומבית היא הדרך הותיקה ביותר לביצוע מכירה איכותית של פריטים, בין אם אלו פריטים ישנים, אוספים או פריטים נדירים, כולם כאחד בעת מכירה פומבית נמכרים בצורה איכותית וטובה יותר. בנוסף חשוב לזכור כי מכירה או רכישה של מוצרי אספנות קלה יום יותר מתמיד בזכות רשת האינטרנט המציעה פלטפורמות מגוונות המשמשות בית מכירות פומביות אונליין.